SPAA ETIKETT
Soovime, et tunneksid end meie juures hästi ja saaksid puhates muremõtted unustada. Selleks oleme kirja pannud mõned lihtsad soovitused ja head tavad, mis aitavad spaapuhkust täiel rinnal nautida.
Soovime, et tunneksid end meie juures hästi ja saaksid puhates muremõtted unustada. Selleks oleme kirja pannud mõned lihtsad soovitused ja head tavad, mis aitavad spaapuhkust täiel rinnal nautida.
BASSEINI- JA SAUNADE TURVALISUS JA KASUTAMINE
HÜGIEEN, ÕIGE RIIETUS JA SPAA-PLÄTUD
AUSTUS JA MÕNUS ATMOSFÄÄR
TERVISLIK SEISUKORD
RÄTIKUTEST
♥
Palume saabuda 15 minutit enne hoolitsuse algust, et saaksid lõõgastuda ja vajadusel riietuda. Spaahoolitsusele tulles anname omalt poolt hommikumantli ja sussid kasutamiseks. Hilinemise korral lüheneb hoolitsusele hilinetud aja võrra. Ühele külalisele mõeldud spaahoolitsused on mõeldud korraga kasutamiseks ja neid ei saa jagada mitmele külalisele. Enne hoolitsust esitab terapeut mõned küsimused eelistuste ja tervisliku seisundi kohta, et oskaks soovitada sobivaimat teenust või massaaži intensiivsust.
Palume hoolitsuste vastuvõtule ilmuda vähemalt 5 minutit enne nende toimumise aja algust. Hoolitsusse hilinemise korral lüheneb teenuse kestus hilinenud aja võrra. Hoolitsuste kliendipoolne kuludeta tühistamine saab toimuda hiljemalt 12h enne hoolitsuse algust. Juhul kui hoolitsus tühistatakse vähema etteteatamise ajaga kui 12h enne teenuse algust, siis saadetakse kliendile arve 50% teenuse täissummast. Teenuse tühistamise korral 3h varem enne selle toimumise aega ja alla selle aja, saadetakse kliendile arve 70% teenuse täissummast. Hoolitsusele mitteilmumisel ja sellest mitte teatamise korral, tuleb tasuda 100% hoolitsuse tasust.
Wasa Resort hotellis mitte peatuvatel külalisel palume broneerimisel tasuda ettemaks või garanteerida tellimus krediitkaardiga.