Hotelli registreerimine (CHECK IN) alates kell 15:00
Hotelli registreerimine (CHECK-IN) alates kell 15:00. Varajane sisseregistreerimine on võimalik eelneva kokkuleppe alusel. Hotelli registreerimisel tuleb esitada isikut tõendav dokument, millest administraatoril on õigus teha koopia. Isikut tõendavaks dokumendiks loetakse: Pass, ID-kaart, Juhiluba. Hotelli registreerimiseks on majutatav isik kohustatud täitma registreerimiskaardi. Kõik registreerimiskaardid peavad olema täidetud loetava käekirjaga ja allkirjastatud. Hotell võib keelduda külastajast, kes ei täida registreerimisvormi.
Hotellist välja registreerimine (CHECK-OUT) hiljemalt kell 12:00.
Hiline väljaregistreerimine on võimalik eelneva kokkuleppe alusel. Lisatasu iga täiendava tunni eest pärast kella 13:00 maksab 10 eurot.
Hotellist väljaregistreerimisel tuleb tasuda kõikide kasutatud teenuste eest.
Hoolitsused E-L 10-19 | P 10-16 paus 13:00 – 13:30
Lisainfo 445 0770 või spa@wasahotels.ee
Kõik hoolitsustele tulijad saavad soovi korral spaa poolt hommikumantli ning riietumise võimaluse spaa garderoobis.
Palume hoolitsuste vastuvõtule ilmuda vähemalt 5 minutit enne nende toimumise aja algust. Hoolitsusse hilinemise korral,lüheneb teenuse kestus hilinenud aja võrra. Hoolitsuste kliendipoolne kuludeta tühistamine saab toimuda hiljemalt 12h enne hoolitsuse algust. Juhul kui hoolitsus tühistatakse vähema etteteatamise ajaga kui 12h enne teenuse algust, siis saadetakse kliendile arve 50% teenuse täissummast. Teenuse tühistamise korral 3h varem enne selle toimumise aega ja alla selle aja, saadetakse kliendile arve 70% teenuse täissummast.
Broneeri online
Spaa etikett
Tasumine
Hotelli registreerimisel tuleb tasuda majutusteenuse maksumus vastavalt esitatud arvele. Hotelli teenuste eest, mida kasutati majutusperioodi jooksul, tuleb tasuda hiljemalt hotellist lahkumisel. Meie hotellis aktsepteeritakse kõiki levinumaid rahvusvahelisi krediit- ja deebetkaarte. Hotell ei ole kohustatud vastu võtma välisvaluutat, tšekke või vähemlevinud krediit- ja deebetkaarte.
Alaealise kliendi majutamine
Üksi võib hotellis peatuda vähemalt 16-aastane isik. Ööbimiseks on vajalik eeskostja nõusolek e-kirjaga või muus kirjalikus vormis. Garantiikiri peab sisaldama alaealise nime, sünniaega, saabumis- ja lahkumisaega. Kiri peab olema varustatud eestkostja nime ja kontaktandmetega. Alaealiste isikute majutamine on keelatud ilma eeltoodud nõuete täitmiseta. Majutumisel täidab alaealine registreerimiskaardi tavalisel viisil. Hotell ei vastuta alaealise majutuja eest. Alla 16- aastane isik võib meie hotellis peatuda üksnes koos täiskasvanud saatjaga.
Hommikusöök
Buffet-stiilis hommikusöök serveeritakse hommikusöögiks ettevalmistatud restoranisaalis. Tööpäevadel kell: 7:00-10:00. Nädalavahetusel ja pühade ajal kell: 7:00-11:00
Lemmikloomad Wasa Resorti apartmentides
Broneeringut tehes palume informeerida hotelli töötajat oma lemmikloomast. Lemmikloomaga majutamine on võimalik vaid sellekohasel erikokkuleppel apartmentides. Lemmikloom ei või viibida toitlustusega seotud ruumides või aladel kus neil ei ole ohutu (libedad pinnad, järsud langused, uppumisoht jms). Lemmiklooma omanikele rakenduvad lisatasud ja –reeglid vastavalt loomapidamist reguleerivatele seadustele ning omanik vastutab lemmiklooma tekitatud kahju (nii materiaalse kui tervisekahju) eest. Lemmiklooma tasu ühe öö eest on 20 eurot.
Hotelli parkla kasutamine
Hotelli juures olevat parklat on lubatud kasutada ainult hotellis peatuvatel klientidel või nende külalistel hotellis viibimise ajal. Hotell jätab endale õiguse teisaldada teiste isikute autosid või autosid, mis kujutavad ohtu isikutele, varale või keskkonnale. Parkimisala on varustatud valvekaameratega, kuid hotell ei vastuta parklasse jäetud autode ja nende sisu eest. Parkimine on tasuta Wasa Resort parklates hotelli-, spaa- ja restoranikülastajatele. Elektri- ja hübriidautosid saate mugavalt taaslaadida Porsche Destination Charging elektrilaadijate abiga. Tasuta laadimine Porsche omanikele. Teistele sobivatele elektriautodele võimaldame laadimist vabade kohtade olemasolul 15 €/laadimiskord.
Avaliku korra jälgimine ja kliendi vastutus kahju tekitamisel
Hotellis kehtivad kõik nõuded avaliku korra, rahu hoidmise ja saastamise vältimise kohta. Avaliku korra rikkumisel kaasab hotell vajadusel kas turvatöötajad või kutsub välja politsei. Kaaskodanike rahu rikkumise eest on tekitatud kahju hüvitamiseks leppetrahv 50 kuni 100 eurot iga väljakutse eest vastavalt rikkumise tasemele.
Hotelli üldkasutatavad ruumid – lobby, spaavastuvõtt, hotelli retseptsioon, hooviala, restoran ja terrass, bassein, lugemisnurgad, parklad, on varustatud videovalvega. Öörahu algab hotellis kell 23:00 ja kestab kuni 06:00.
Meie külalisena võtate endale vastutuse ja kohustuse järgida kehtestatud eeskirju. Olete vastutav tahtlikult või tahtmatult tekitatud kahju eest, mida teie või teie külaline võib olla tekitanud hotellitoas või hotelli üldruumides. Hotellil on õigus nõuda kliendi poolt tekitatud materiaalse kahju kompenseerimist. Kahju kompenseerimise suuruse aluseks on tekitatud otsene kahju, millele lisanduvad kahju kõrvaldamisega seotud kulud.
Privaatsuspoliitika
Turvakaamerad
Head kombed ja tavad
Ootame, et meie kliendid järgivad ühiskonnas kehtestatud reegleid, häid käitumistavasid ning hotelli eeskirjasid. Üldkasutatavates ruumides raseerimine, kehakoorijate kasutamine ja juuste värvimine ning muud sarnased tegevused pole lubatud. Reeglite rikkumisel võidakse klienti trahvida samaselt rahu rikkumisega ning vajadusel lisaks paluda kliendil hotellist ja selle territooriumilt lahkuda. Lahkumise puhul on klient ikkagi kohustatud maksma broneeritud majutuse ja tellitud lisateenuste eest.
Hotelli vastutus ja valve
Hotell ei vastuta kliendi poolt valveta jäetud isiklike asjade kadumise või hävimise eest. Vastavalt kliendi soovile hoiustab hotell unustatud esemeid 1 kuu, seejärel lähevad asjad utiliseerimisele.
Hotelli üldkasutatavates ruumides ja parklas on videovalve. Hotellis aitab vajadusel korda tagada turvafirma. Hotelli poolt väljastatud võtmeid (füüsilised ja elektroonilised) ei ole lubatud edasi anda kolmandatele isikutele.
Pretensioonide lahendamine
Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe nädala jooksul alates puuduse avastamisest. Teenuse nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiga pretensioon, kus on märgitud avaldaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja pretensiooni täpne kirjeldus. Pretensioonide lahendamiseks peab avaldaja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad kaebuse asjaolusid. Ilma tõendava dokumendita võib hotell jätta probleemi lahendamata.